Tuesday 4 June 2013

..al-kisah..

haa, excited lak bila ade blog baru. hee aku ni semangat tahi ayam. kejap je panas, pastu sejukk beku.. harap semangat untuk berkongsi cerita kisah hidup aku ni berterusan lah.

untuk pengetahuan semua, yg ni sebenarnya blog aku yg keDUA. Bukan ape yg first dulu aku boleh terlupa password ngn email sekali. malas gile nk pikir tu yang amik jalan mudah buat blog bru.

kalo rajin nk godek-godek blog yg lama tu bole la melawat :   Just Be You TiFull 

lagipon aku berazam buat blog baru ni sbb aku dah ubat matlamat hidup aku. aku nak mulakan semuanya baru.

nk mengulas jugak kali ni aku guna name JP VAVAVOOM. sebut betul-betul JP VA-VA-VOOM. hahaha ala2 citer TV3 Tipah vavavoom !! gitu... 

so jgn jelesss laa..  ;)

SALAM PERKENALAN OKEY!

-JP VAVAVOOM-


No comments:

Post a Comment